Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Eğitimi (İSTANBUL)

Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Eğitimi (İSTANBUL)

Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Eğitimi (İSTANBUL)

Eğitim İçeriği

Bu Dijital Pazarlama Eğitimi, 2 günlük süreçte katılımcıların kendi markaları veya müşteri ile için sundukları dijital pazarlama hizmetlerini sıfırdan ileri seviyeye taşımaları için dizayn edilmiştir. 

 

Eğitimin tamamı uygulamalı olarak ilerlediğinden katılımcılar, aşağıda detayları da belirtilen konu başlıklarında uygulamalı bir eğitim almış ve kafasındaki tüm soruları yanıtlamış olarak programdan ayrılır.

 

 

Bu Eğitimin Size Kazandıracakları

  • Dijital Pazarlama Uzmanlığı için gerekli alt yapıyı öğrenmiş olacaksınız,
  • Kendi markanızın dijital pazarlama faaliyetleri için stratejiler oluşturmaya başlayacaksınız,
  • Facebook, Instagram, Google, Youtube ve LinkedIn platformlarında içerik ve reklam yönetimi için gerekli tüm araçların uygulamalı olarak kullanımını öğreneceksiniz,
  • Sıfırdan bir marka yaratma sürecinde dijital platformlarda dikkat edilmesi gereken tüm detayları öğreneceksiniz,
  • Kendi içeriklerinizi oluşturabilecek ve markanızın sunumunu müşterilerinizin beğeneceği şekilde sunabileceksiniz,
  • Reklamlar ile ürün başına reklam maliyetinizi detaylı olarak takip edip doğru reklam çalışmaları ile cironuzu artırabileceksiniz,
  • Öğrendiğiniz tüm bilgiler ile farklı kişilere de hizmet verebilecek seviyeye geleceksiniz.

Bu Eğitime Kimler Katılmalı

  • Kariyerine dijital pazarlama uzmanı olarak devam etmek isteyen kişiler,
  • İşletme veya marka sahipleri,
  • Yeni bir marka oluşturmak isteyen girişimciler,
  • E-ticaret yapan veya yapmak isteyen girişimciler,
  • Cirosunu artırmak isteyen şirket sahipleri,
  • Firmaların pazarlama-satış bölümlerinde çalışanlar,
  • Yeni mezun ve kariyerine dijital pazarlama alanında başlamak isteyenler

Bu Eğitimde Neler Öğreneceksiniz?

  • Sıfırdan Marka Yaratma Süreci
  • Dijital Pazarlama Planlaması Yapma
  • Kendi Görsel ve Video İçeriklerinizi Oluşturabileceğiniz Araçlar
  • Facebook ve Instagram Hesapları, Dikkat Edilmesi Gerekenler
  • Facebook ve Instagram Sosyal Medya ve Reklam Yönetimi
  • Facebook Pikseli ve Takip Araçları
  • Remarketing ( Tekrar Pazarlama )
  • Reklam Takibi, Düzenleme ve Raporlama
  • Google Adwords Reklam Yönetimi
  • Google Merchant Center
  • Google Analytics
  • Youtube İçerik ve Reklam Yönetimi
  • LinkedIn Temel Seviye İçerik ve Reklam Yönetimi
  • İçerik ve Reklam Planlaması

İçerik ve Materyaller

  • Katılım Belgesi

Eğitim Programı

 

1. Gün:

 

10:00 - 11:30 - Sıfırdan Marka Yaratma Süreci ve Dijital Pazarlama Planlaması Yapma

11:30 - 12:00 - Kahve Molası 

12:00 - 13:30 - Facebook ve Instagram İçerik ve Hesapların Oluşturulması

13:30 - 15:00 - Öğle Yemeği Arası

15:00 - 16:30 - Facebook ve Instagram Reklam Araçları, Hedef Kitle Oluşturma, Pikseller ve Remarketing

16:30 - 17:00 - Kahve Molası

17:00 - 18:30 - Uygulamalı Reklam Verme ve Takibini Yapma

 

2. Gün:

 

11:00 - 12:00 - Google Adwords Paneline Bakış, Google Merchant Center, Google Analytics

12:00 - 12:30 - Kahve Molası   

12:30 - 14:00 - Uygulamalı Google ve Youtube Reklamları Verme

14:00 - 15:00 - Öğle Yemeği Arası

15:00 - 16:30 - LinkedIn ve Youtube İçerik ve Reklam Yönetimi Detayları

16:30 - 17:00 - Kahve Molası

17:00 - 18:30 - Soru Cevap ve Networking

Hemen Başvur