Current Status
Not Enrolled
Price
Closed
Get Started
Eğitim
Kaynaklar

Eğitim İçeriği

 Kişisel Marka Olma Eğitimi

Markanızı Yönetmek

Herkes Ben A.Ş’nin CEO’sudur.

GENEL BAKIŞ:

Markalaşmak, markasını geliştirmek ya da kendinden marka yaratmak isteyen kurumlara, bireylere veya girişimcilere Kişisel Marka Olmak eğitimimiz ile yep yeni bir bakış açısını kazandırarak ulaşılabilir bir gelecek sunuyoruz.

Kişisel marka yaratma eğitimi,  gerek profesyonel yaşantı içerisinde gerekse sosyal hayatta kendinizi çevrenize nasıl lanse etmenizi anlatan bir programdır. İş yerinizde ya da sosyal çevrenizdeki insanların size bakış açısı, sizi nasıl gördükleri ve adınızı ilk duyduklarında akıllarında ne canlandıklarını nasıl yönlendireceğinize dair kişilik uygulamalarını içerir.

Kurumların başarısı bireylerin başarısına bağlıdır denir, işte bu yaklaşımdan yola çıkarak, günümüzde aynı işi yapan çalışma  arkadaşlarınızdan farklılaşarak bir adım öne geçmek, rekabet ortamında artık bende varım diyebilmek ya da risk alarak yeni projeler üretmek istemez misin? Ya da kendinizden bir marka yaratıp kendi paranızı kendiniz kazanmak?

İşte tüm bunları hayata geçirmenin yolu, yeni dünyada kendi kişisel markanı yaratmaktan geçiyor.

Her gün daha da artan yoğun rekabet şartları içinde “Marka Olma/Markalaşma” konusu da, bilgiyi sihirli iletişim teknikleri ile bütünleştirerek, yerinde ve zamanında kullanmayı mümkün kılıyor. Temelden hedefe uzanan bütüncül bir pazarlama yaklaşımıyla yepyeni bir marka sahibi girişimci sen de olabilirsin. Bunun için yapman gereken tek şey kendinle ilgili ya da üretmek istediğiniz projeyle ilgili hayallerine sıkı sıkı sarılmaktır. İşte size sunduğumuz Kisel Marka Yönetimi programında hayallerinizi tamamen hayal aşamasından çıkartıp, hep beraber onları cesaretle besleyip onlara bir vücud kazandırmak için gerekli olan adımları hep beraber atmaktır. Tabi burada ki en önemli kriterimiz potansiyelinizin, imkanlarınızın, sizi bekleyen risklerin farkına vararak bunları aşmanın yollarını bugünden görebilmektir.

İster kurumsal ister bireysel bir markayı geliştirmek istiyor olun, isterseniz de sıfırdan bir marka inşa etmenin peşine düşün. Pazarlama faaliyetinin en önemli kırılımı olan Kişisel Marka Yönetimi eğitimi markalaşma konusunda, size derinliğine ışık tutmayı vadediyor.

Kişisel marka yönetimi eğitimiyle katılımcılara markalaşmanın temelleri, sıfırdan bir markanın nasıl yaratılacağı, nelere dikkat edilmesi gerektiği, markalaşmanın tüm adımları, marka stratejisi geliştirme ve var olan markaların nasıl yönetileceği hakkında detaylı bilgi paylaşılmaktadır. Ayrıca ülkemizden gerçek vaka çalışmaları ve pratik uygulamalarla bilgiler desteklenip pekiştirilmektedir. Eğitim boyunca her bir bölümde interaktif uygulamalar, vaka çalışmaları yapılmakta ve video gibi çeşitli görsel malzemeler ile zenginleştirilmiş bir eğitim içeriği takdim edilmektedir.

  • Marka Nedir ne değildir?
  • Kişisel Marka nedir?
  • Neden Kişisel Markalaşmak Gerekir?
  • Kişisel Marka Nasıl Yaratılır?
  • Farkındalık
  • Kişisel Marka Kimliği Oluşturmak
  • Yol Haritası

EĞİTİMİN AMACI:

Kişisel markalaşmanın kişiye maddi ve manevi olmak üzere birçok katkısı bulunuyor. Kişisel markalaşma sonucunda tanınıp fenomen olabilir, taktir edilen bir rol modele dönüşebilir yada şimdikinden çok daha iyi gelir elde edebilen tam bir profesyonel olabilirsiniz. Bunun yanında alacağınız manevi haz ve tatmin oldukça mutlu olabileceğiniz bir hayat sürmenize neden olabilir.

Markalaşma vizyonunuz doğrultusunda bunların hepsine sahip olabileceğiniz gibi sadece belirlediğiniz konularda da hedefinize ulaşabilirsiniz.

Bu eğitimin amacı, iş hayatında doğru etki yaratmak ve kişisel markasını doğru yönetmek isteyen tüm profesyonel çalışanlara, girişimcilere ya da kendinden marka yaratmak isteyen bireylere yöneliktir. Kişisel marka olmak günümüz rekabet ortamında sizi bir adım öne taşıyacak ve faklılaştıracak bir eğitimdir.

Bu eğitimi almaya nasıl karar verirsiniz konusuna gelince öncelikle kendinize şu soruyu sormanızı istiyorum.

1-…. şirketin çalışan Ahmet/Ayşe mi olmak istiyorsunuz? Ya da;

2-Ahmet/Ayşe ….. şirketinde mi çalışıyor denilmesini mi istiyorsunuz?

İşte kişisel marka eğitimi insanların sizi gördüklerinde ya da adınızı duyduklarında akıllarına gelen her şeydir. Eğitimde; kişisel marka yolculuğu kapsamında kişisel marka yönetimi, kurumsal kimlik oluşturma, profesyonel duruş ve davranış konularında örnekler ve uygulamalarla anlatılmaktadır.

İş piyasalarının rekabetçi durumu kariyer yaşamını oldukça etkilediği aşikar. İş bulma ve kariyer basamaklarını tırmanma kilit noktalara temas etmekle elde edilebiliyor. Günümüzde işverenin önüne bıraktığınız bir kağıt parçası ( özgeçmiş ) işveren için bir anlam ifade etmediği zamanlar olabiliyor. İşte burada markalaşmış bireyler ön plana çıkıyor.

BU EĞİTİME KİMLER KATILMALI?

Herkese uygun bir eğitimdir.

SAĞLADIĞI FAYDA:

  1. Ünlenir
  2. Talep edilen olur
  3. Kalıcı olur.
  4. Daha iyi gelir elde eder.
  5. Güven verir.
  6. Saygı görür.
  7. İnsanlar için Rol Model yada Fenomen olabilir.

İÇERİK:

1- Kişinin markalaşması adına kendini tanıması

Kariyerini markalaştırmak isteyenlerin atacağı ilk adım, kendini tanımak ve tanımlamak oluyor. Kişiler bu adımda çalışma hayatındaki konumunu, amacını tek bir kavramla özetlemeyi deneyerek yol alıyor. Kariyerini o kavram üzerinden çizeceği yol haritasıyla ilerletenler başarıya bir adım daha yaklaşıyor. İyi, hızlı, yaratıcı, sempatik veya profesyonel gibi kavramlar ilk adımınızda sizi tanımlayabiliyor.

2- Hedeflerini belirlemesi

Kavram belirlendikten sonra hedef belirleyecek cümleler öne çıkıyor. Bir lokasyonu, zaman dilimini veya sektörü içeren hedefler profesyonellere yol gösterirken ikinci adımı oluşturuyor. Örneğin, doktorsanız, “Ben İstanbul’un en iyi cerrahıyım.”; estetisyenseniz “Medikal estetikte en hızlıyım.” ; öğretmenseniz “Türkiye’nin en pratik öğretmeniyim”; şoförseniz “En konforlu yolculuk sunan şoför benim.” gibi örnekler üzerinden ilerleyebilirsiniz.

3- Doğru isim ve unvan ile yola çıkması

Birden çok isminiz veya unvanınız olabilir. Hedefinizde size en çok yardımcı olacak ismi veya unvanı seçmek, markalaşmada büyük önem arz ediyor. Karizmatik bir soyadınız varsa, isim ile beraber markanızı tamamlıyorsa kullanmaktan çekinmemelisiniz. Örneğin, Güven isimli bir avukat markalaşmada bir adım öne çıkarken, İmdat isminin avukatlık mesleği için güven telkin etmediği biliniyor. Kısaltmalar ve uzman, Dr. gibi ön takılar da markalaşmada gerekli kılınıyor.

4- Kendini öne çıkaracak bir “ürün” “iş” veya “eser” ortaya koyması

Hedefte ilerlerken fark yaratacak yaratıcı bir eser veya iş kariyer basamaklarını hızla tırmanmanızı sağlıyor. Bu anlamda PR yapılabilecek, kulaktan kulağa yayılabilecek, görünür bir hamle ile işinizi kolaylaştırabilirsiniz. Psikolog Ferhat Aydın’ın her geçen gün daha çok izleyici edindiği Bar Psikologu gösterisi burada örnek gösterilebiliyor.Bir psikologtan umulmayan sahne gösterisi genç adamı, rakiplerinden farklı bir yere konumlandırıyor.

5- Doğru referans seçimi ve networking

Çevrenizdeki insanlar da sizin konumlanmanız ve markalaşmanız için işe yarayabiliyor. Sanat camiasındaki ünlü isimlerin ve basın danışmanlarının bu konudaki hassasiyeti biliniyor. Doğru networking ve referanslarla kişi ve kariyer algısı hızla değişebiliyor. Örneğin, Sezen Aksu’nun teşvikiyle müzik dünyasında yer edinen pek çok isim verilebiliyor. Her birinin kabiliyetlerinin yanı sıra doğru referans ile sunulduklarının altı çiziliyor.

6- Rakip analizi

Markalaşma yolunda rakiplerinizin girişimlerini ve projelerin, takip etmeniz gerekiyor. Hedef kitlelerini ve kişisel marka konumlandırmalarını kıyaslamanız hedefinize doğru ilerlerken size yol gösteriyor. Elbette rakiplerinizin doğru seçimi de önem arz ediyor. Sizi şevklendirecek rakibinizi yurt dışından, farklı yaş veya cinsiyet grubundan da seçebilirsiniz.

7- Piyasa fizibilitesi

Hazırladığınız projelere ve yeni markanıza piyasanın vereceği tepkiyi doğru öngörmelisiniz. Hata yapmaktan korkmayanlar başarıya ulaşıyor ancak yanlış fizibilite ile geri dönülmez sonuçlar alınabiliyor. Sektörün nabzını tutmak bu anlamda adımlarınızı kuvvetlendiriyor.

8- Kariyer planlama ve pazarlama stratejisi

PR stratejisi burada devreye giriyor. Siz de kariyerinizi planlarken bir strateji doğrultusunda ilerlemelisiniz. Bir adım sonrasını bilerek adım atanlar her zaman puan kazanıyor.

9- Fark yaratacak detaylar bulunarak proje geliştirilmesi

Yalnız ilk projede değil, sonraki her etkinlikte kendinizden bir iz bulunan detaylar bulmalısınız. Öyle ki projenin içinde olan, izleyicisi olan herkes bu detayın sizden kaynaklandığını tahmin edebilmeli. Özgünlük bu adımda sizin anahtarınız oluyor.

10- Doğru mecra ve platformlarda yer alması

Konferans, sunum, kolokyum gibi etkinlikler sizin için yıldızınızı parlatmada fırsat yaratıyor. Fırsatları değerlendirerek kişisel markalaşma için önemli bir adıma imza atıyorsunuz.

11- Medya kullanması

Yalnız konvansiyonel medya değil, sosyal medya da kariyerinizi markalaştırmak için bir araç halini alıyor. Her yönetici, mecralarda adını doğru konumlandırarak daha hızlı ilerleyebiliyor. Başarı kriteri yalnız para olmayan, kalıcı olmak isteyenler kendi yol haritalarını çiziyor.

Kendi kariyerini nasıl yöneteceğini bilmeyen yöneticilerin bir marka yönetmesini beklemek mümkün olmazken, öncelikle kendini markalaştıran yöneticiler için başarı kaçınılma 

EĞİTİM PROGRAMI

Online videolar

Online canlı yayın                                                                  

Online sınav

Süpervizyon (yüzyüze)

BELGE 

Program sonunda yapılan değerlendirmede,%50 başarı sağlayan adaylara Uluslararası logolu sertifika verilir.

Neden Zirve Akademi’yi Tercih Etmeliyim?

Eğitimi ciddiye alan ve özgün eğitimin bilincinde olan Zirve Akademi, sektör içerisinde fark yaratmayı tercih eden bir kurumdur. 7 gün 24 saat boyunca erişebileceğiniz video içerikleri ve dokümanları Zirve Akademi sisteminde sizlere sunulur. Bu dokümanları bilgisayarınıza indirebilmeniz de mümkündür. Eğitim içeriklerine sınırsız bir şekilde erişim sağlayabilmeniz istediğiniz her an eğitiminize devam edebilmenizi sağlar. Sınav tarihleri yaklaştığı zaman Zirve Akademi size 15 ile 20 gün öncesinden haber verir. Eğitim danışmanlarına ulaşımınız ile son derece kolaydır. İstediğiniz an eğitim danışmanlarına aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kayıt için Neler Gereklidir?

  • Diploma fotokopisi
  • Kimlik fotokopisi
  • 2 adet fotoğraf

Bu eğitime ait materyalleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir.

About the Instructors

1971 yılında İstanbul’da doğan Didem Moralıoğlu; NLP kişisel gelişim teknolojisini; hem kişisel hem de kurumsal markalaşma süreçleriyle birleştiren marka danışmanı, uluslararası (ICF) ilişki koçu ve yazardır. Lise öğrenimini Özel Şişli Terakki Lisesi’n de tamamladıktan sonra, ardından erken yaşlardan itibaren ilgi duyduğu sanat eğitimi için Mimar Sinan Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi’ni bitirdi. Daha sonra California State Üniversitesinde reklam ve pazarlama üzerine eğitimler aldı.

Profesyonel iş hayatının ilk 15 yılını, Carrefour, Nike, Garanti Bankası gibi Türkiye’nin önde gelen firmalarında pazarlama ve markalaşma süreçlerinin yönetimi konusunda çalıştı. NLP kişisel gelişim teknolojileriyle kişisel ve kurumsal markalaşma süreçlerini birleştiren Didem Moralıoğlu, 10 yıldır markalaşma ve NLP kişisel gelişim teknolojileri alanında danışmanlık hizmetlerine devam etmektedir.
Ayrıca, Türkiye’nin önde gelen web siteleri ve dergilerinde; Harvard Business Review, Milliyet Gazetesi, Pembe Nar, Market dergisi ve perakende.org için köşe yazarlığı yapmaktadır.
2014 yılında; Ben Marka Olsam, 2015 yılında; Seni Yine Severdim ve 2017 yılında Kaf Dağı’nın Pusulası kitaplarını çıkardı.

Yorumlar

Henüz Yorum Yapılmamış. İlk Yorum Yapan Sen Ol.